A máme tu v pořadí již 6. měsíc obchodování našeho absolventa. Tento pro něj však byl zvlášť důležitý – protože si v něm dal za cíl pokořit hranici 50% zhodnocení svého účtu.
Od minule víme (můžete si přečíst zde), že klientovi ke splnění chyběla pouhá 3 procenta. Podařilo se mu to nebo ho „honba za ziskem“ o peníze spíše připravila? To ze za chvíli dozvíte.
Klient předchozí měsíc ukončil s celkovou částkou cca 73 805 CHF. Jeho obchodní skóre za měsíc únor je následující…
V první řadě musíme zmínit, že vzhledem k vzrůstajícímu účtu klient zvolil vyšší počet lotů při obchodování. Takže je logické, že částky při uzavření, ať už kladné či záporné, budou vyšší.
Celkově klient udělal 22 obchodů, z toho 8 ztrátových. Jeho úspěšnost tedy činí 63,6 %. To není moc v porovnání s předchozími obdobími.
Všimněte si, že se klientovi „podařily“ 2 ztrátové obchody za sebou v hodnotě 3 240 CHF. To určitě nemůžeme nazývat zanedbatelnou ztrátou.
Jeden z těchto obchodů byl na zlatě. Dle slov klienta „byl obchod na zlatě velká blbost, hlavně proto, že je v poslední době velmi volatilní…“ Všeobecně je dnes obchodování na zlatě nazýváno „kasinem pro tradery“.
Za co budeme chválit?
Určitě za to, že se z výše zmíněné „krize“ poučil a vrátil do zaběhnutých strategií.
Vidíme, že se také časová prodleva mezi obchody prodlužuje.
To vypovídá o klientovi pohodě, protože nespěchá a nemá potřebu za každou cenu chodit do obchodů.
Za další určitě pochválíme na dodržování money managementu. Tzn., že dodržuje pevný počet lotů a poměr T/P vůči S/L. Krom jediného případu, kdy na NZD/USD šel do záchranných strategii – proto zde má menší profit.
I po peripetiích se zlatem se klientovi podařilo vyobchodovat přes 2 520 CHF, což znamená dalších 5 % z původního vkladu. Celkově má klient na účtu 76 325 CHF.
Znamená to tedy, že jsme za půl roku pokořili hranici zhodnocení 50 %? Zcela jistě :).
I přesto, že klient dosáhl úžasného zisku za tak krátkou dobu, určitě nalezneme věci, ze kterých se náš obchodník ještě musí poučit – a Vy teď můžete s ním:
Zajímá Vás více o tom, jak se naučit takto obchodovat? Tak si domluvte osobní schůzku či Skype, kde Vám na tuto otázku odpovíme.