+420 778 770 334

info@trading-academy.cz

Jak by to vypadat mělo aneb takhle to 90 % brokerů nedělá.

Dnes se podíváme na další reálnou zkušenost, tentokrát jednoho z našich stálých klientů. Potvrzuje to totiž, co zde učíme:

Je vždy důležité porozumět trhu, tzn. znát strategii a správný money management.“

Tento klient měl ztrátu na svém účtu. Vyhodnotil situaci na GBP/JPY  a vstoupil do obchodu na BUY. Nicméně trh šel proti němu.

Co v tuto chvíli dělat? Přiznat ztrátu? Hlavně to chce zachovat chladnou hlavu. Proto klient použil jednu ze záchranných strategii a přikoupil pozici. Proč je tohle dobré? Protože Vám poté stačí o polovinu menší vzdálenost pro uzavření obchodu, než kdybychom nechali pouze tu původní. Přikoupil i další pozice a držel obchod 3 dny. K velikosti účtu si samozřejmě mohl dovolit obchodovat se 3 loty a ještě přikupovat. A výsledek vidíte níže.

his

Tady je totiž nádherně vidět, jak to vypadá, když vše do sebe zapadá – dobrá strategie, psychologie a zároveň money management. Takže dnes klient udělal hezký den sobě i nám, jelikož uzavřel obchody se ziskem téměř 8 000 USD.

Váš úspěch nás vždy velice těší. Takhle by to mělo vypadat. Takže pamatujte, ať už jste v jakékoliv situaci NIKDY SE NEVZDÁVEJTE!!!

Komentáře
  1. Tomáš Vobora napsal:

    Mluvíte o MM a S/L nikde …..:facepalm:

    • Zdravím, pane Voboro. MM byl využit velmi efektivně, jelikož denní pivot na tomto měnovém páru je okolo 100 pipů, tudíž jsme věděli, do jaké maximální ztráty mohl spadnout. S/L se využívá tehdy, pakliže u toho člověk nesedí, tudíž to nehlídá. Tento klient u toho sedí téměř pořád a S/L zapíná pouze přes noc, aby se nestalo, díky velké volatilitě na tomto měnovém páru, že ho předčasně vyhodí z trhu.Využití S/L má i druhou stranyu – S/L má pásmo 10 pipů, ve kterém broker v případě nízké likvidity může obchod uzavřít.
      Martin Novák

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..